Google AdWords, czyli kampanie linków sponsorowanych, to nieodłączny element współczesnego e-marketingu. Zarazem szybki, prosty i skuteczny w działaniu.

Prowadzimy kampanie kompleksowo.

Dbamy o każdy ich szczegół Kampanii:

• dobieramy optymalne i skuteczne słowa kluczowe
• dopieramy słowa wykluczające, które nie będą niosły konwersji
• tworzymy unikalne i interesujące teksty reklamowe zgodne z wytycznymi systemu
• wciąż monitorujemy i optymalizujemy kampanię

Potrzebujesz błyskawicznej akcji promocyjnej? A może chcesz szybko pojawić się w wynikach wyszukiwania Google?

Kampanie dostosowujemy do potrzeb i wymagań naszych Klientów, a także ich potencjalnych odbiorców. Monitorujemy słowa kluczowe, testujemy słowa wykluczające, badamy skuteczność o różnych porach dnia i nocy, wszystko po to, by wybrać najskuteczniejszą reklamę.

Kampanie Adwords

Google AdWords, czyli kampanie linków sponsorowanych, to nieodłączny element współczesnego e-marketingu. Zarazem szybki, prosty i skuteczny w działaniu. Wiemy jak optymalizować skuteczne kampanie oraz jakie są aktualne trendy ukierunkowane na konwersję.

Sieć reklamowa

Sieć reklamowa to alternatywa dla wyszukiwarki Google, czyli sieci wyszukiwania. Sieć reklamową tworzą wybrane witryny Google, youtube.com i inne strony partnerskie. W sumie sieć reklamową kreuje ponad milion witryn, które przystępując do programu AdSens umożliwiają wyświetlanie reklam AdWords na swoich stronach.

Sieć wyszukiwania

Sieć wyszukiwania to najogólniej rzecz ujmując, wyszukiwarka Google oraz wyszukiwarki działające na tym silniku (np. wyszukiwarka Onet.pl). Wyszukiwarki współpracujące z Google nazywane są partnerami wyszukiwania. Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych lub wyrażeń kluczowych, reklamy wyświetlane są użytkownikom, którzy wyszukują daną treść w wyszukiwarce.

Remarketing

Ciekawą funkcjonalnością AdWords jest remarketing. Funkcja ta umożliwia docieranie do tych osób, które w już raz odwiedziły naszą witrynę lub też do tych, którzy odwiedzili podobne witryny w ramach sieci reklamowej Google. Remarketing pozwala nie tylko docierać do klientów, którzy faktycznie zainteresowani są produktem lub usługą, ale także docierać do nich z właściwym komunikatem, przekładającym się na konwersję.